nedjelja, 8. ožujka 2015.

Jebo me osmi mart, da me jebo...

Nisam baš očekivao da će stići tako brzo no, ipak je stigao. Nakon što sam im jutros čestitao 8 mart, jedna od mojih fejsbuk prijateljica udostojila se da adekvatno odgovori na moju čestitku.

U odgovoru stoji:

Prvo mrzim što više nikad neću onako sa hiljadama drugih Zeničanki u svilenim čarapicama i divnim cipelicama ujutro u 7 otkloparati na posao i vratiti se sa crvenim karanfilom....pa popodne svojoj majci sa cvijećem, pa njegovoj majci sa cvijećem, pa onda s njim na čašu vina ...negdje, ono pristojno...

Jebo nas osmi mart gdje....

- izlaze tete samo jednu noć u godini da se "opuste" ono pravo uz kreveljenja sa splavskim ikonama u sintetičkim bluzama i svim "zenstvenim miomirisima"...

- jebo me osmi mart da me jebo dok hiljade drugih bosanki nema šta da jede...i dok hiljade njihovih muževa stidno gledaju u njihove noćima isplakane oči

-jebo me osmi mart u kojem hiljade sinova nema marku za cvijet curi,majki....mami ....baki.....tetki....

- jebo me osmi mart u kojem samo "reprezentativne budžetske korisnice ups. namještenice" imaju eksluzivno pravo na manikir,pedikir,masažu....i osmomartovsko putovanje u Beč, Bratislavu, Prag......što se mene tiče nek idu u finu materinu zajedno sa takvim osmim martom....

Ups čast Rozi Luxemburg i sretan joj osmi mart.

autor: Zeničanka



Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...