četvrtak, 18. svibnja 2017.

Vjerovali ili ne, ambasada SAD-a odgovorila blogeru!

Pretpostavljam da niste zaboravili na moje pismo koje sam u ponedeljak uputio na adresu američke ambasade u Sarajevu u kojem sam osim njihovog inertnog ponašanja kritikovao i naše pravosuđe koje se bakće sa tužbama za neplaćene telefonske račune, grijanja, vode, struje i rtv pretplate.

Između ostalog, pitao sam ih jesu li svjesni da naše pravosuđe izgleda kao isturena ispostava javnih preduzeća za naplatu komunalija, a Oni, međunarodna zajednica kao “strašilo” za bezvezna medijska istupanja i upozorenja na kriminal i korupciju, bez poduzimanja konkretnih radnji.

E, vjerovali ili ne, ambasada SAD-a je odgovorila. Kažu da nemaju običaj odgovarati na otvorena pisma i izvinjavaju se i obećaju da će u što skorijem roku poduzeti konkretne radnje, odnosno da će se popraviti. Ističu kako znaju za kriminal i korupciju, kako u Zenici tako i u cijeloj državi i poručuju da spremaju veliku akciju u kojoj će uhapšenim, osim zamrzavanja bankovnih računa oduzeti i svu nezakonito stečenu imovinu . 

Kongres SAD je posvećen BiH, kažu. Znamo da u Sarajevu Dayton znači mir, ali znajte da kada se u Daytonu kaže Sarajevo, to predstavlja prijatelja. Zenica također.

Ne smeta im ovakav vid komunikacije i u pismu koje su mi poslali dalje navode da nisu razumjeli dio u kojem stoji: “Građevinska mafija uništava sve što nisu uništile granate, pravosuđe naplaćuje komunalije, “selo gori, a baba se češlja”. S toga pitaju na koju građevinsku mafiju konkretno mislim, koje komunalije i da objasnim značenje izreke “selo gori, a baba se češlja”.

Sad kontam kako da im objasnim šta znači “selo gori baba se češlja”. Da im kažem “jebe se meni”, pomislit će da mi se zaista prijebalo, da nemam koga i našao njih. Ne znajući kako da im prevedem na engleski kontaktirao sam fcb.prijatelje iz dijaspore. Da ih ne bi tušio poslao sam im kratku poruku: “selo gori, a baba se češlja - engl”, a oni mi odgovorili “me too”. E, jebi ga. Šta ću sad? Evo me po kući hodam gore-dole, supruga misli da sam se po stare dane zaljubio.


Napomena: Tekst je satiričnog karaktera i svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je slučajna i nenamjerna!



Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...