nedjelja, 30. srpnja 2017.

Starina kod Zenice: Kasumović najbolji gradonačelnik u zadnjih 20 godina!

“Selo moje ljepše od Pariza”, kad ti vidim raju, ne da mi se da te vidim izbliza... Da, “moji” Starinjani su oduševljeni čovjekom iz Gornjeg Vakufa iako im je njihov najbliži komšija i rođak više od pola sela u vrhu vladajuće stranke. A pri tom i zamjenik ministra pavde... Ne čudi me, komšije su uvijek bile zavidne uspješnim ljudima. Davno je to bilo kada su govorili da im je rahmetli Husejin Smajlović bio najbolji. Doduše, tada su bili informatički nepismeni tako da nemam dokaze za ono šta su svojevremeno pisali za bivšeg gradonačelnika koji je vladao u zadnjih skoro 20 godina ali sam poprilično siguran da su govorili isto i da je u pitanju ista raja, isti ljudi...

Mene su nazivali “izrodom”, “izdajnikom” i “prodanom dušom” zato što sam se usuđivao komentarisati njihovog tadašnjeg najboljeg gradonačelnika. 


Srećom, nije među živima, a da kojim čudom vidi komentare, mrtav bi se u mezaru prevrn’o. Da, njegov bivši kritičar je “zbunjen”, ali ne i iznenađen... U vrijeme rahmetli H. Smajlovića često sam dobivao kritike i pitanja zašto sam protiv njega.... Možda od ovih istih ljudi koji danas grle novog gradonačelnika koji je je bio tu među njima samo ga nisu vidjeli od njihovog tadašnjeg velikog čovjeka, gromade rahmetli Smajlovića. Bilo kako bilo, za njih i njima slične, svaki novi gradonačelnik će biti najbolji gradonačelnik i političar u zadnjih 20 godina. Gradonačelnik k’o gradonačelnik, kakav god bio i koje god vjere bio on će biti uvijek “njihov”, nikad “moj”. Ja to nako... nadošlo mi. Sjetio se momenta kad mi je rahmetli Husejin kazao “vidjet ćeš Muhamede kad ti poslije mene dođe novi, tek tad ćeš vidjeti ko je bio Husejin”. Uzgred, Almir Alagić je iz Kaknja...






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...