četvrtak, 14. prosinca 2017.

Evo kako je završio paranoični juriš na Carpe Diem

"PRAVDA je spora, ali dostižna.Tako da se ne brinete za mene i za moju bastu", napisao je Eldin Vrače na svom fejsbuk profilu nakon dobivene sudske presude. 

- SUD JE PRESUDIO. Terorisali ste me bespotrebno. 55 izlazaka na sud, saslusavanja, rušenja, uklanjanja, obustavljavnja, naređivanja. Presudio kao što je i prije par mjeseci presudio protiv stoke koja me terorisala pune 3 godine i osporavala radove u mojim prostorima. A sada mi ostaje da se okrenem poslu i napravim nešto što u ovom Gradu ne postoji. "Jači sam ja od vašeg pasjaluka", poručuje Vrače. 

Podsjećam, radi se o navodno nelegalno izgrađenoj nastrešnici ugostiteljskog objakta Carpe Diem. Jednog od objekata jedinstvenog ambijenta u našem gradu koji se nalazi u Školskoj ulici, preko puta Biblioteke i Općinskog suda, a do zgrade Tužilaštva i Muzičke škole. Odgovorni iz gradske uprave su izdali odobrenje za građenje vlasniku “Carpe Diema” da bi junu ove godine pristupili rušenju o kojem sam pisao na blogu 32.vijećnik

Dakle, novoizabrani viječnici GV Zenice su se, između ostalog, bavili i pitanjem "Zbog čega nije srušena nelegalno izgrađena nadstrešnica ugostiteljskog objekta “Carpe Diem”? Kao da nam je nastrešnica postala jedini problem u gradu... Pitanje se povlači od Treće sjednice Gradskog vijeća Zenica. A od momenta postavljanja pitanja "cirkus". Izdato je rješenje o odobrenju građenja, mjesec dana poslije najavljeno i njeno rušenje, a još dva poslije i izlazak inspekcije, radnika i mehanizacije, da bi na kraju sud presudio u korist vlasnika Carpe Diema. 


Na redu je vlasnik Carpe Diema. Obećao je da će se okrenuti poslu i napraviti nešto što u ovom gradu ne postoji. Što je to "nešto što u ovom grad ne postoji", ne znam. Možda njegovi radnici znaju. Jedna od poruka podrške radnika glasi: "Vi ste najbolji direktor na svijetu. Vi zaslužujete najbolje, jer dajete najbolje. Ne može nam niko ništa dok imamo Vas. Hvala Vam što postojite. Zadovoljstvo je raditi za Vas". 

A kad je već tako, neka je sretno, hairli i berićetno i od 32.vijećnika... Čestitam.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...