nedjelja, 28. siječnja 2018.

Snaga Centra negira koaliciju i najavljuje izlazak na opšte izbore

Upravo tako glasi javljanje predsjednika ove ne tako beznačajne stranke na društvenoj mreži fejsbuk. Naime, on se oglasio povodom sve češćih izjava o navodnoj koaliciji u Gradskom vijeću Zenica. Koalicija koja navodno okuplja građansku opciju SDP, NS, DF i NB.

"Kažu nova koalicija u Gradu. Snaga Centra nikada ni s kim nije bila u koaliciji niti je potpisan ikakav dokument do dana danasnjeg u kojem bi se preciziralo djelovanje stranaka koje kao navodno participiraju u vlasti. Mislio sam da su to ozbiljne stranke koje bi ponudile neki dokument , međutim mahalsko djelovanje i nastojanja i lijevih i desnih da nas prikažu u svjetlu da smo izdali birače je očigledan. Mi ćemo biti sa svima koji se budu držali programa Snage Centra ili ćemo ostati sami i dati im priliku da pljuju, jer je to sve što nude u svom programu . Međutim, za sve one koji misle da nas neće biti na izborima 2018.-te poručujem da spremamo iznenađenje i ovaj put idemo na pobjedu. Proljeće će biti zanimljivo u kojem će se svi dresovi pokazati i pokazati ko je s kim u ekipi", stoji u njegovom javljanju.

Pitao sam ga za pojašnjenje, a on mi je dodao: " Ja, Vrače Eldin, ne pozdravljam se sa Sanjom Renić, Mladenom Simićem, Goranom Bulajićem. Ne znam je li iz nacionalnih razloga jer mislim da Bošnjaci imaju pravo na građansku opciju. Može, vjeruj. Svjestan si da može ali neko je uzeo ekskluzivu na to, a ja im ne odgovaram jer sam Bošnjak, i to uspješan", tvrdi Vrače.

I zaista tako i izgleda, kao da je neko uzeo ekskluzivu građanske opcije i generalizacijski svrstao Bošnjake u nacionalni tor, uključujući i moju malenkost. Što se tiče pozdravljanja, uskoro se u našoj čaršiji neće pozdravljati niko ni skim jer smo na poslednjim lokalnim izborima i nakon njih napravili takvu atmosferu da ljudima ne smiješ reći svoj lični stav ni po kojem pitanju. Naravno, izuzev ako nemate lažni fcb. profil.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...