nedjelja, 25. veljače 2018.

Eldin Vrače: Naša firma je dobila na tenderu rekonstrukciju Gradske kafane u trećem krugu

Poslednjih dana mogli ste primjetiti zaokret u politici vijećnika Snage Centra koji su se na protekloj sjednici Gradskog vijeća stavili na stranu  tzv. građanske opcije da bi po okončanju sjednice na društvenim mrežama jedni od njih najavili i otvorenu podršku gradonačelniku Zenice što je izazvalo velike pohvale, ali i kritike i sumnje da je posrijedi raspodjela određenih pozicija u preduzećima pod kontrolom Kasumovića. 

Nakon što su se pojavile glasine o "kupovini" vijećnika Snage Centra, odnosno sumnje u regularnost ishoda tendera za rekonstrukciju Gradske kafane, oglasio se i Eldin Vrače, predsjednik SC.

"Da ne bi sudili o političkim manipulacijama i spinovima zeničkih sitnih kuhinja želim da vas obavijestim da je firma na čijem sam čelu dobila na tenderu rekonstrukciju Gradske kafane. Naša firma se jedina se prijavila u trećem krugu i ponudila garanciju banke za investiciju u iznosu od 700.000. KM. Mi smo prije 4.godine odlučili diverzificirati poslovanje u sektor ugostiteljstva. Cilj nam je ići dalje, ne samo na području Grada Zenice, nego i šire", tvrdi Vrače.

- Na samo prvom objektu imali smo blokadu od 4.godine zbog političkih spletkarenja. Ove godine će Zenica dobiti dva nova objekta i nova radna mjesta u sektoru ugostiteljstva koje predstavlja sliku našeg Grada. Ovo pišem iz razloga da to trebate čuti od mene koji je spreman rješavati probleme, a ne stvarati i od dobre slike slati ružne.

"Hejteri će uvijek ostati hejteri i oni koji će gasiti , a poduzetnici oni koji će stvarati nova radna mjesta i uljepsavati sliku Grada u kojem žive. 
Idemo dalje ♥️", poručio je na kraju izazvavši mnoštvo komentara podrške, a najzanimljiviji  je replika zbunjenoj Zeničanki koja je izrazila sumnju; "ja sam još više zbunjena tvojom " zbunjenošću" ja pomislih Eldin Vrače, dobio ministarku fotelju   a on dobio ruševinu u koju investira svoj novac , otvara svojim ulaganjem nova radna mjesta , a ono ti zbunjena".









Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...